Građevinarstvo

DOBRO DOŠLI NA ALMANCAX FORUM. SVE INFORMACIJE KOJE TRAŽITE O NJEMAČKOJ I NEMAČKOM JEZIKU MOŽETE NAĆI NA NAŠIM FORUMIMA.
    mjesečar
    Učesnik

    Zdravo, idem u Njemačku na okupljanje porodice. Ja sam građevinski inženjer sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Zdravo, idem u Njemačku na okupljanje porodice. Ja sam građevinski inženjer sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Zdravo,

    Prije svega, kada dođete ovdje sa spajanjem porodice sa njemačkim nivoom A1, obavezna integracija i kurs jezika koji trebate proći traje 6 mjeseci. Ali naravno, taj kurs se ne otvara kao što ste vi došli. Ima ljudi koji čekaju otvaranje tog kursa za 5 ili 2 mjeseca. Bog zna koliko dugo možeš čekati zbog Corone. Ne govorim ovo da obeshrabrim vaš entuzijazam, nemojte ovo pogrešno shvatiti. Ako nemate engleski, nije moguće raditi kao inženjer bez najmanje B2 nivoa njemačkog. Kako da znam? Postojao je stariji brat koji je godinama radio kao inženjer na kursu integracije. U Njemačku je također došao sa ženinim poslom (njegova supruga je također bila inženjer) sa plavom kartom.

    yenicerixnumx
    Učesnik

    Zdravo, idem u Njemačku na okupljanje porodice. Ja sam građevinski inženjer sa 4 godine iskustva. Ne govorim njemački, kako da nađem posao čim odem? Za koliko mjeseci-godina se nešto vrati na pravi put?

    Građevinarstvo je jedno od najtraženijih zanimanja u Njemačkoj. Za ovo morate prvo dati ekvivalent.
    Svoju situaciju možete razjasniti koristeći ovu stranicu:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php